מאמרים

קודם כל הבריאות...

איכות חיים גבוהה היא המטרה של כולנו, וחשוב לנו לשמר ולשפר אותה לאורך זמן. אין ספק שבריאות הגוף היא דבר מהותי כאשר אנו מדברים על איכות החיים שלנו. כאשר אנו נמצאים בכושר ומתאמנים באופן קבוע, אוכלים בריא יותר, ישנים טוב יותר - אנו מרגישים באופן ישיר איך ההרגשה הכללית שלנו משתפרת ואנחנו יודעים לתרגם זאת מיידית למושגים של איכות חיים טובה יותר.

גוף האדם הוא דבר רגיש, והוא היחיד שיש לנו. לכן חשוב לנו לשמור על גוף בריא. במהלך אימוני כושר הגוף חשוף לפגיעות פיזיות. לכן חשוב לבצע אימונים בצורה מדידה, לבנות סרגל מאמץ שיאפשר לנו להגביר את עומס האימונים בצורה הדרגתית ובכך נמנע פציעות מיותרות. מתיחות לפני ולאחר אימון הן דבר חשוב, וכמובן תזונה נכונה ושינה רציפה ומספקת הן קריטיות ליכולת של הגוף שלנו לשמור על עצמו.

במקרים של פציעות מומלץ להתייעץ עם רופא, לעיתים יותר מאחד. בMedCenter אנו מספקים מגוון מוצרי אורטופדיה איכותיים, שנועדו לקבע באופן מלא או חלקי איברים שרגישים לפציעות, גם כתוצאה מספורט ומאמץ, וגם מעומסי היום יום. ע"י קיבוע אנו בעצם מונעים החמרה של נזק באיבר שנפגע.

דבר נוסף שלעיתים נותנים עליו פחות דגש הוא המערכת החיסונית שלנו. במהלך מאמץ הגוף משקיע המון אנרגיה באימון עצמו, והמערכת החיסונית שלנו נחלשת. כתוצאה מכך הגוף רגיש יותר למחלות ווירוסים. הגוף מתחמם במהלך האימון ולאחר מכן אנו מרגישים את הצורך "לקרר" את עצמנו. בשלב זה, כאשר המערכת החיסונית אינה בשיאה אנו מסכנים את עצמנו ובקלות יכולים "לחטוף צינון" או "להתקרר". כמובן שאנו רגישים גם לשפעת ומחלות אחרות בשלב זה, ועלולים להדבק בקלות.

בסופו של דבר, וכמו בכל דבר, מודעות היא הבסיס להצלחה. אם אנו מודעים לסכנות, נהיה ערוכים להתמודד איתן.